فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط آنه شرلی |

اینم نحوه نشستن آقایون کنار دست خانوم ها

 

به این میگن مهندسی ایرانی


نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت7:49---21 فروردين 1391
دوست دارم
سر به روی شانه های مهربانت می گذارم
عقده دل می گشایم گریه بی اختیارم
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم
…خالی از خودخواهی من برتر از آلایش تن
من تو را والا تر از من برتر از من دوست دارم
عشق صدها چهره دارد عشق تو آینه دار عشق
عشق را در چهره آینه دیدن دوست دارم
در خموشی چشم ما را غصه ها و گفتگو ها ست
من تو را در جذب محراب دیدم دوست دارم
در هوای دیدنت یک عمر در چله نشستم
چله را در مقدم عشقت شکستن دوست دارم
بغض سر گردان ابرم قله آرامشم من


علی
ساعت22:44---8 فروردين 1391
این عکس لاک پشتتم میزاشتی یکمم به اون می خندیدیم ههههههههههههههههه لاک پشت فندقی هههههههههههههههه

علی
ساعت22:39---8 فروردين 1391
ههههههههههههههههههه نمی تونم خودمو نگه دارم هههههههههههههههههههههههههههههه هه

علی
ساعت22:37---8 فروردين 1391
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههه خیلی باحال بود ممنونم ههههههههههههههههههههههه اینا رو از کجا میاری اینقدم مارو خجالت نده خواهر حزب الله ولی خیلی باحال بود کلی خندیدم ههههههههههههههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.